ماجدی: رباط اکبرپور مشکلی ندارد/ هنوز هتلی برای دربی پیدا نکرده‌ایم
تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, | 10:52 | نویسنده : babak

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: رباط پای سیاوش اکبرپور مشکلی ندارد و فقط از ناحیه مچ کمی درد داشت که بر طرف شد.

میرشاد ماجدی در گفت وگو با  خبرگزاری فارس، درباره وضعیت رباط پای سیاوش اکبرپور وشایعاتی که پیرامون مصدومیت جدی این بازیکن مطرح شده است، اظهار داشت: رباط پای او مشکلی ندارد او بعد از بازی مس کرمان از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود و حتی در تمرین صبح امروز هم شرکت نکرد اما از عصر امروز بدون مشکل می‌تواند تمرین کند.

وی درباره این شایعه که جباری اعلام کرده تا زمانی که باشگاه به او پول ندهد پایش را عمل نمی‌کند، گفت: این مسئله در اختیار پزشک تیم است و باشگاه به کسی هنوز پول نداده است.

سرپرست استقلال در مورد وضعیت ملی پوشان استقلال گفت: خوشبختانه آنها وضعیت خوبی دارند و روز گذشته با پژمان منتظری صحبت می‌کردم و او گفت همه چیز خوب است.

ماجدی در خصوص اینکه برای بازی با پرسپولیس هتل تهیه کرده‌اند یا خیر گفت: هنوز موفق نشده‌ایم برای رزرو هتل به توافق برسیم. البته پرسپولیس همین مشکل را دارد اما در حال تلاشیم تا هتل مورد نظرمان را پیدا کنیم.

سرپرست استقلال همچنین در خصوص ساعت بازی با ملوان در هفته پنجم که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود گفت: اگر یکشنبه عیدفطر باشد ساعت بازی ۲۱:۳۰ اعلام شده اما اگر ماه رمضان باشد بازی همان ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین